Physis: Pilates 60 min

Voitsiisus. Olin tänään ensimmäisen kerran oikealla pilatestunnilla, joka taisi jäädä viimeiseksi. Homma olil pelkää puhistelua ja käsien heiluttelua. Siinä ei ollut mitään vikaa että sykkeet eivät nousseett, eikä tullut hiki - sitä osasin odottaa. Tympeä homma oli se että mulla oli helkkarin tylsää. Katselin kelloakin muutaman kerran ihan vaan sen takia että mulla oli TYLSÄÄ. Nyt saatan sanoa että jooga ja pilateshenkiset keskikropan harjoitukset ovat mun juttuni mutta ehtan pilateksen jätän jatkossa muille. Pilatestekniikat sopivat hysteeksi muihinn treeneihini, mutta pelkkä pilates ei mulle sovi. 

Mukavaa tunnilla oli toki se että jälleen mieleeni palautettiin syvät vatsalihakset ja niitä on mukava pyrkiä aktivoimaan kaiken muun liikunna yhteydessä niiden olemassaolon kun taas muistaa. Vaikka pilates ei lajini ole vannon edelleenkin toiukan korsetin ja sen treenaamisen puolesta. Opettavainen ja näkkulmia avannut tunti.